Serviciu clienti
Satisfacția dumneavoastră in ceea ce privește produsele și serviciile noastre este foarte importantă pentru noi la, Pirnar, așa că este de la sine înțeles că veți avea sprijinul nostru deplin în rezolvarea oricăror probleme pe care le puteți întâlni.
Dacă aveți nevoie de ajutor sau asistență pentru ușa dvs. de intrare, vă rugăm să contactați partenerul de vânzări Pirnar de la care ați comandat ușa.
Dacă, din orice motiv, nu puteți contacta partenerul dvs. de vânzări Pirnar, vă rugăm să completați formularul din dreapta și vă vom contacta cât mai curând posibil. Ne-ar fi de mare ajutor dacă ne-ați putea trimite și o imagine cu autocolantul CE/codul QR pe care ar trebui să-l găsiți pe ușă conform diagramei de mai jos.
Vă rugăm să completați integral următorul formular.
Echipa noastră de asistență vă va contacta cât mai curând posibil.