Garanție
Mulți ani de experiență, materiale de înaltă calitate și manoperă atentă au fost întotdeauna cheia bunei reputații la Pirnar. Suntem încântați să oferim următoarele servicii de garanție.
5 ANI:
- pentru pachetul de sticla tripan sau termopam.
- pentru rezistența culorii la vopsirea aluminiului cu pulbere, la culorile structurate.
3 ANI:
- pentru rezistența culorii la ușile din lemn, la culorile si finisajele din paletarul Pirnar, atunci cand sunt curățate regulat si intreșinute corect.
2 ANI:
- pentru feronerie.
- pentru dispozitivele cu auto-inchidere.
- pentru compenentele electronice
- pentru iluminarea cu LED.
- pentru scanerele de amprente.
Condiții preliminare pentru cererile de garanție
- Pretențiile sunt valabile numai dacă produsele sunt întreținute în mod regulat și în timp util, conform instrucțiunilor producătorului.
- Prezentarea unei facturi și a unui card de garanție care conține o descriere a defecțiunii și detalii ale utilizatorului și imobilului reclamat (adresa imobilului, numărul de telefon al utilizatorului, numărul facturii).
- Perioada de garantie incepe din ziua livrarii produsului catre client. Prin semnarea procesului-verbal de acceptare a mărfurilor și serviciilor sau a bonului de livrare, cumpărătorul este de acord cu conținutul certificatului de garanție.
- Vânzătorul asigură cumpărătorului service-ul și întreținerea după livrarea produsului, precum și piese de schimb în perioada de garanție.
- Piesele de schimb includ și piese care nu se potrivesc vizual cu originalul, dar sunt comparabile și au aceeași funcție ca originalul.
- Toate cererile clienților de remediere a defectelor cauzate de terți sunt excluse din garanție fără acordul scris al producătorului.
- The warranty does not exclude the consumer's rights arising from the seller's liability for defects in the goods.
Garanția nu este valabilă:
-
Usi de exterior din lemn
- Pe suprafețe din lemn uleiate.
- Pe defectele lemnului admise de standardul pentru determinarea calitatii lemnului pentru usi si ferestre.
- Dacă cumpărătorul a efectuat tratamentul de suprafață el însuși sau printr-un terț.
- În cazul modificării suprafeţei cauzate de influenţa mediului.
- În cazul abaterilor de culoare între panoul eșanție de pe cartela de culoare și părțile individuale ale ușii, care se datorează diferitelor loturi de acoperiri, structuri naturale a lemnului și diferite capacități de absorbție ale acoperirilor în timpul tratamentului de suprafață.
- In cazul in care clientul solicita un tratament de suprafata a usii din lemn cu straturi incolore non-rezistente UV la exteriorul usii.
- In cazul usilor din lemn cu culori extreme de inchise sau glazuri care fac ca lemnul sa se incalzeasca excesiv.
- In cazul diferitelor de culoare la efectuarea comenzilor suplimentare sau recomenzilor de vopsea.
- In cazul unor nereguli minore de dimensiuni, constructii si suprafete vopsite care nu sunt vizibile de la o distanta de 3 m (exterior) sau 2 m (interior) in lumina normala.
- Dacă tratamentul de întreținere regula (se poate demonstra de cel puțin 1-2 ori pe an) a suprafețelor unse cu ulei nu a fost efectuat sau a fost efectuat incorect. Posibilele defect care rezultă pe suprafețele din lemn sau pe un canatului de ușă curbat nu un motiv de plângere.
- Daca defectele din lemn au fost reparate de producatorul usi catre barci de lemn, chi sau ceara. Rezultă că rășina care se poate scurge din rășina reparată din lemn nu este un motiv de plângere.
- În cazul crăpăturilor, nodurile (aranjare, dimensiune, cantitate), mici fisuri în lemn, variații de culoare a lemnului, margini aspre pe suprafețele lemnoase cu noduri, benzi ondulate de creștere neuniformă a furnirului nu constituie motiv de plângere.
- În cazul suprafețelor reflectorizante și glazurilor de diferite forme din lemnul de stejar, deoarece acestea sunt o parte naturală a structurii stejarului.
- Daca usa de zada este formata din piese din lemn nuante diferite de culoare, deoarece lemnul de zada este in mod natural foarte divers (galbui, roscat, maroniu, mai deschis sau mai inchis). Prin urmare, ușile nu pot avea un ton de culoare total uniform.
-
Usi de exterior din aluminiu
- Dacă bunurile în cauză nu au fost achitate integral.
- Dacă în ofertă sau în comandă se precizează expres că producătorul nu oferă garanție pentru un produs individual.
- Dacă bunurile în cauză sunt instalate în ciuda defectelor identificate anterior și vizibile și vânzătorul nu și-a dat în același timp acordul pentru instalarea bunurilor în cauză.
- Dacă ușa a fost folosită în alt scop decât cel prevăzut.
- În cazul în care clientul solicită ca ușa să fie construită în dimensiuni nerecomandate de producător sau de producătorul de feronerie.
- Dacă ușa a fost expusă la condiții meteorologice directe (ploaie, zăpadă, soare) sau a fost depozitată în spații umede.
- Dacă instalarea elementelor electrice nu a fost efectuată de un electrician calificat.
- În cazul deteriorării cauzate de efecte mecanice și chimice asupra suprafeței (loviri, abraziuni, curățare), utilizarea necorespunzătoare și violentă sau suprasolicitarea ușii în cazul apariției temporare la suprafață precum pete de apă sau decolorare.
- În cazul uzurii sau spargerii feroneriei ca urmare a deteriorării fizice.
- Dacă produsul este expus la condiții meteorologice extreme, apă sărată, efecte agresive sau umiditate mai mare de 70%.
- Dacă ușa de intrare este construită la același nivel cu fațada clădirii sau la mai puțin de 15 cm în prag și nu există baldachin sau vestibul.
- În caz de utilizare forțată și în caz de forță majoră (dezastre naturale, explozii, incendii, furtuni).
- Dacă instalarea sau înlocuirea a fost efectuată de o persoană neautorizată de vânzător.
- Daca defectul se datoreaza interventiei unei persoane neautorizate.
- Pentru daune cauzate de depozitarea și manipularea necorespunzătoare a produselor.
- Daca, in cazul racordarii electrice, instructiunile de conectare electrica nu au fost respectate si racordarea a fost realizata intr-un alt mod decat cel prescris.
- Dacă produsul nu a fost întreținut în conformitate cu instrucțiunile de utilizare și întreținere.
- Modificari ale aspectului suprafetei datorate poluarii.
- In caz de condens la suprafata datorită umiditatii crescute in spatiu si ventilatie insuficienta.
- In cazul abaterilor in nuantele de culoare ale sticlei care se datoreaza constructiei sticlei.
- In cazul defectelor vizuale ale sticlei care se incadreaza in limitele standardului de evaluare a calitatii vizuale a sticlei.
- În cazul unor interferențe asupra geamului.
- În cazul spargerii sticlei din cauza impactului, presiunii, încărcării punctuale, supraîncălzirii locale, umbririi parțiale sau ventilației obstrucționate.
- În cazul mărcilor legate de producție pe produs (scris, marcaje...).